رفتن به محتوای اصلی
x
  • برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «ثبت اصولی اطلاعات در سامانه سیب»1405/03/31

    یکشنبه 31 خــرداد 1405 در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات سلامت مادران و بهبود فرآیندهای ثبت اطلاعات، جلسه هماهنگی و آموزشی ویژه‌ای با حضور ماماهای شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه  و با حضور سرکار خانم نیکوبین، کارشناس محترم واحد سلامت مادران مرکز بهداشت استان اصفهان بعنوان مدرس، برگزار شد.

  • برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی ،کمیته جامع ایمن حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و ناقل زیست محیطی آئدس شهرستان شاهین شهر ومیمه1405/03/30

    شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ با حضور آقای ناصراسدی فرماندار شهرستان ،خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان ،جناب آقای دکتر کوثری معاون بهداشت شهرستان ،مدیر گروه سلامت روان و کارشناس واحد سلامت روان مرکز بهداشت استان ،همچنین مدیران محترم ادارات ونمایندگان سازمان های مختلف ،در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزارشد .

  • جلسه کارشناسی بررسی ارتقاء وضعیت بهداشت محیط بیمارستان گلدیس به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقاء سلامت عموم

     دوشنبه 25 خــرداد 1405 جلسه کارشناسی با حضور مدیر بیمارستان، کارشناسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و کارشناس بهداشت محیط بیمارستان ، به منظور ارتقاء وضعیت بهداشت محیط بیمارستان ،برگزار گردید.در این جلسه ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان، در خصوص موارد به شرح زیر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه گردید:  

    1-بررسی وضعیت پساب سیستم RO مربوط به بخش دیالیز به منظور استفاده در فضای سبز ، تاسیسات و .. در بیمارستان 
    2-بررسی وضعیت مدیریت پسماندهای عفونی و لزوم انعقاد قرارداد با شرکتهای مجوز دار جهت حمل t بی خطر سازی و امحا پسماندها 

  • برگزاری جلسه پایش مدیریتی مرکز جامع سلامت مخابرات1405/03/26

     سه شنبه 26 خــرداد 1405  به منظور ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای کاری،آقای دکتر کوثری معاون محترم بهداشت شهرستان و کارشناسان فنی ستادی در مرکز جامع سلامت مخابرات حاضر، و از واحدهای مختلف این مرکز بازدید به عمل آوردند. هدف اصلی این بازدید، بررسی و ارزیابی شاخص ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای کاربردی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مراجعان بود. 

  • برگزاری نشست کمیته نظام ارجاع الکترونیکی 1405/03/25

    دوشنبه 25 خرداد 1405 با حضور خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، آقای دکتر کوثری معاون بهداشت شهرستان و کارشناسان فنی ستادی و بیمارستانهای گلدیس ، حضرت محممد (ص) میمه و کارشناس بیمه سلامت، کمیته «نظام ارجاع الکترونیکی» در سالن ستاد شبکه برگزار شد.

    در این نشست، وضعیت فعلی ارجاعات در سطح شهرستان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و چالش‌های موجود در زنجیره ارائه خدمت، از پزشک خانواده تا سطوح تخصصی، بررسی گردید.

    محورهای اصلی این جلسه شامل موارد زیر بود:

  • بازدید مشترک از کانون های آلوده سالک در راستای اجرای برنامه جونده کشی 1405/03/25

    دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ بازدید میدانی توسط کارشناس برنامه سالک شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناس منابع طبیعی، در راستای برنامه SDH و همکاری در خصوص اجرای برنامه جونده کشی از کانون های آلوده در منطقه شهر گــز برخوار و شهر گرگاب صورت پذیرفت.

  • برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی و مراحل اجرای برنامه اس.دی.اچ»1405/03/24

     یکشنبه 24 خـــرداد 1405خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در کارگاه آموزشی با موضوع «آشنایی با برنامه SDH و مراحل اجرای برنامه» بعنوان مدرس حضور یافتند. این کارگاه در راستای ارتقای سطح دانش فنی و عملیاتی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد شهر نجف آباد و با هدف به‌روزرسانی دانش تخصصی و آشنایی دقیق با استانداردهای نوین حوزه زیرساخت برگزار گردید.

  • برگزاری اولین کمیته افزایش منطقی درآمدها و کاهش هزینه ها و کمیته خرید ، تجهیزات و درآمد1405/03/19

    سه شنبه 19 خرداد 1405 با حضور خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، آقای دکتر کوثری معاون بهداشت شهرستان، آقای ابراهیمی رئیس امور عمومی و جمعی از کارشناسان و مسئولین واحدهای ستادی، اولین کمیته افزایش منطقی درآمدها و کاهش هزینه ها و کمیته های (خرید ، تجهیزات و درآمد) در سال 1405برگزار گردید.
    در این جلسه هر یک مسئولین مربوطه بصورت جداگانه مسائل و مشکلات موجود را عنوان و در جهت مرتفع نمودن آنها بحث و تبادل نظر گردید و در پایان مصوبات مربوط به هریک از جلسات مشخص و جهت پیگیری به واحد مجری ابلاغ گردید.

  • اجرای مرحله دوم طرح جونده کشی در کانون های آلوده در جهت پیشگیری از بیماری سالک1405/03/18

    دوشنبه 18 خــرداد 1405، مرحله دوم طرح جونده کشی در کانون های آلوده  در راستای برنامه  SDH و در جهت پیشگیری از بیماری سالک  در شهرستان شاهین شهر و میمه اجرا گردید. 
    این طرح  بعد از شناسایی مناطق و کانون های آلوده در سطحی به وسعت تقریبی 600 هکتار  و از طریق طعمه گذاری با سم فسفر دوزنگ به منظور کاهش جمعیت در مخازن بیماری سالک صورت گرفت.
    با تشکر از مهندس قاسمی کارشناس مسئول برنامه سالک معاونت بهداشتی  استان در خصوص ارائه رهنمودهای لازم. 

  • برگزاری جلسه اقدام مدیریت محله محور شهرستان1405/03/10

    یکشنبه 10 خـــرداد 1405 جلسه اقدام مدیریت محله محور شهرستان به ریاست ایزد ابوالحسنی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور حجت‌الاسلام باقریان امام جمعه شاهین‌شهر،خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر اعضا و همزمان با جلسه وبیناری استان به ریاست مهدی جمالی نژاد استاندارو اعضای استانی اقدام محله محور برگزار شد .پس از ارائه گزارش اقدامات شهرستان ها در اجرای دستورالعمل های مدیریت محله محور توسط مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، انتظارات و تکالیف  شهرستان ها در مدیریت محله محور بویژه فعال نمودن شوراهای محلات و استفاده از ظرفیت های مردمی در راستای حل م