آقای طه ابراهیمی
سمت: سرپرست امور عمومی
شرح وظایف
۱- سرپرستی و نظارت بر حسن اجرای قوانین بخشنامه ها آئین نامه های استخدامی و دستورالعمل های واصله و همکاری با سایر مسئولین به منظور ایجاد هماهنگی .
۲- اقدام لازم به منظور پیش بینی و تامین پرسنل مورد نیاز واحد ها بر اساس پستهای سازمانی .
۳-برنامه ریزی وایجاد هماهنگی بین واحدها درخصوص تقسیم اعتبارات از قبیل فوق العاده اضافه کار–ماموریت–ردیف و...
۴- انجام ارزشیابی سالانه مجموعه واحدهای مرتبط با اداره امور اداری .
۵-رسیدگی به مکاتبات اداری و پاراف نامه ها و امضاء نامه های ارباب رجوع در زمان عدم حضور مدیریت و معاونت بهداشتی مرکز .
۶- نظارت بر انجام فعالیت پرسنل شاغل در اداره امور اداری و مراقبت در حسن جریان مکاتبات و تسریع در صدور و کنترل نامه ها .
۷- برنامه ریزی و نظارت بر انجام حضور و غیاب کارکنان ستاد و مراکز تابعه و ارائه گزارش به مافوق
۸- نظارت مداوم بر انجام خدمات عمومی از قبیل (حفظ و نگهداری ساختمان ها – اموال ، وسایل نقلیه و ارتباطی تاسیساتی و نگهداری وسایل و لوازم عملیاتی در انبارها و توزیع و تقسیم بین حوزه های تحت کنترل .)
۹- شرکت در جلسات و کمیسیون های متشکله و تهیه گزارشات لازم جهت ارائه به مافوق
۱۰- همکاری با سایر مسئولین مربوطه بمنظور ایجاد هماهنگی و رفع مشکلات اداری .
۱۱- تهیه و تنظیم برنامه های مختلف بمنظور هماهنگ نمودن فعالیت واحد های تدارکات – ساختمان – امور رایانه – دبیرخانه – کارگزینی – خدمات – امور قراردادها – نقلیه – انبار ملزومات – انبار پلاک خور و آموزش و راهنمایی بافراد تحت سرپرستی .
۱۲- ارائه نظرات مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در مسائل و فنون مربوط به اداره امور اداری
۱۳- فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای کارکنان طبق مقررات و دستورالعملهای مربوطه .
۱۴- همکاری در انعقاد قراردادهای مرکز و نظارت بر حسن اجرای آنها .
۱۵-ایجاد تعامل و همدلی در بین پرسنل تحت امر و پیگیری مشکلات ارائه شده و به انجام رساندن آنان توسط واحد مربوطه
۱۶- سازماندهی فعالیت های مربوطه و تقسیم کار بین کارکنان و تعیین حدود وظایف آنها
۱۷- انجام سایر امور با نظر مقام مافوق با رعایت ضوابط اسلامی و اداری .