رفتن به محتوای اصلی
x

آماده باش مراکز بهداشت و درمان شهرستان جهت تداوم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و مسافرین محترم

برنامه های کشیک واحدهای بهداشتی و درمانی شهرستان شاهین شهرو میمه در ایام تعطیلات نوروز 1403 (کلیک کنید)

با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی واحدهای مختلف نظام سلامت جهت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافرین و شهروندان محترم مدیریت شبکه بهداشت شهرستان(خانم دکتر حنایی نژاد) ضمن تبریک سال نو از آغاز طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه خبر داد.
در طرح سلامت نوروز 1403 بر اساس مصوبات ستاد سفر فرمانداری شهرستان و ابلاغ وزارت بهداشت تقویم کاری به شرح ذیل جهت مراکز نمونه گیری تیروئید و متابولیک ارثی نوزادان، مراکز پیشگیری از هاری و واکسیناسیون نوزادان، مراکز مراقبت مادران باردار نیازمند مراقبت ویژه، مراکز دندانپزشکی، آزمایشگاه، سونوگرافی و درمانگاه های شهرستان تدوین شده است تا ان شاءالله خدمات بهینه در این مدت به شهروندان و مسافرین محترم ارائه شود.
همچنین در طول ایام نوروز 1403 ، واحد بهداشت محیط شهرستان در آماده باش کامل میباشد و بر اماکن تولید، توزیع و عرضه مواد غذایی و پیگیری شکایات سامانه 190  نظارت مینماید.جهت پیشگیری از بیماری واگیر همکاران مبارزه با بیماریها و آزمایشگاه مرکزی شهرستان وضعیت بیماریهای تنفسی، بیماریهای گوارشی و سایر بیماریهای واگیر را رصد مینمایند.
ایشان در ادامه ضمن توصیه یه مسافرین نوروزی جهت رانندگی ایمن و رعایت توصیه های بهداشتی در طول سفر، سالی سرشار از سلامتی را برای شهروندان آرزو نمودند.