رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه پایش مدیریتی مرکز جامع سلامت مخابرات1405/03/26

 سه شنبه 26 خــرداد 1405  به منظور ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیندهای کاری،آقای دکتر کوثری معاون محترم بهداشت شهرستان و کارشناسان فنی ستادی در مرکز جامع سلامت مخابرات حاضر، و از واحدهای مختلف این مرکز بازدید به عمل آوردند. هدف اصلی این بازدید، بررسی و ارزیابی شاخص ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای کاربردی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مراجعان بود. 
پس از انجام بازدید جلسه‌ای با حضور معاون بهداشتی و دیگر کارشناسان برگزار شد. در این جلسه، کارشناسان هر یک از واحدهای فنی و پشتیبانی گزارش جامعی از عملکرد حوزه مربوطه ارائه کردند. همچنین ضمن بیان نقاط قوت موجود، چالش‌ها و محدودیت‌های پیش رو نیز مطرح شدند.