برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی و مراحل اجرای برنامه اس.دی.اچ»1405/03/24
یکشنبه 24 خـــرداد 1405خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه در کارگاه آموزشی با موضوع «آشنایی با برنامه SDH و مراحل اجرای برنامه» بعنوان مدرس حضور یافتند. این کارگاه در راستای ارتقای سطح دانش فنی و عملیاتی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد شهر نجف آباد و با هدف بهروزرسانی دانش تخصصی و آشنایی دقیق با استانداردهای نوین حوزه زیرساخت برگزار گردید.
دکتر حنایی نژاد ضمن تبیین اهمیت پیادهسازی اصولی برنامههای SDH ، به تشریح مراحل اجرایی و چالشهای فنی در مسیر توسعه این برنامه پرداخته و با تأکید بر نقش زیرساختهای نوین در افزایش پایداری ،اظهار داشت: «انتقال دانش و بهاشتراکگذاری تجربیات عملیاتی، یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار در همه مجموعه بوده و برگزاری چنین دورههایی به تیمهای فنی کمک میکند تا با رویکردی منسجمتر، مراحل اجرایی برنامه SDH را منطبق بر استانداردهای جهانی پیش ببرند.»
در بخش دیگری از این کارگاه، شرکتکنندگان ضمن بررسی نمونههای موردی، پرسشهای فنی خود را در خصوص پیادهسازی مراحل مختلف این برنامه مطرح کردند و مدرس دوره، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات احتمالی در فرآیند اجرا را ارائه نمود.