برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی ،کمیته جامع ایمن حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و ناقل زیست محیطی آئدس شهرستان شاهین شهر ومیمه1405/03/30
شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ با حضور آقای ناصراسدی فرماندار شهرستان ،خانم دکتر حنایی نژاد مدیر شبکه بهداشت و درمان ،جناب آقای دکتر کوثری معاون بهداشت شهرستان ،مدیر گروه سلامت روان و کارشناس واحد سلامت روان مرکز بهداشت استان ،همچنین مدیران محترم ادارات ونمایندگان سازمان های مختلف ،در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزارشد .
در ابتدای جلسه خانم دکترحنایی نژاد ضمن خیر مقدم به حاضران ،دستور کار جلسه را تشریح نمودند.سپس جناب آقای دکتر شیری با ارایه شاخص های مرتبط با خودکشی وتحلیل وضعیت موجود شهرستان،به تبیین ابعاد مختلف این موضوع وضرورت اجرای برنامه های پیشگیرانه پرداختند و در ادامه پرسش وزپاسخ پیرامون موضوعات مطرح شده انجام شد.
در ادامه کمیته جامع ایمن حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی با موضع غرق شدگی و تاب آوری در حوادث و بلایا و ناقل زیست محیطی آئدس نیز اجرا گردید.
ناصر اسدی ضمن قدردانی از سرکار خانم دکتر حنایی نژاد به دلیل فعالیت های انجام شده در برنامه تعیین کننده های اجتماعی سلامت (SDH) ،برضرورت همکاری ومشارکت تمامی اعضای کمیته ودستگاه های اجرایی در راستای ارتقای سلامت روان وپیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید نمودند. در پایان جلسه نیز مصوبات کمیته توسط جناب آقای ابوالحسنی ،معاون محترم سیاسی ،اجتماعی فرمانداری ،جمع بندی و تصویب گردید.