رفتن به محتوای اصلی
x

جلسه کارشناسی بررسی ارتقاء وضعیت بهداشت محیط بیمارستان گلدیس به منظور ارائه خدمات مطلوب و ارتقاء سلامت عموم

 دوشنبه 25 خــرداد 1405 جلسه کارشناسی با حضور مدیر بیمارستان، کارشناسان واحد سلامت محیط شبکه بهداشت و کارشناس بهداشت محیط بیمارستان ، به منظور ارتقاء وضعیت بهداشت محیط بیمارستان ،برگزار گردید.در این جلسه ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان، در خصوص موارد به شرح زیر بحث و تبادل نظر صورت گرفت و پیشنهادات و راهکارهای لازم ارائه گردید:  

1-بررسی وضعیت پساب سیستم RO مربوط به بخش دیالیز به منظور استفاده در فضای سبز ، تاسیسات و .. در بیمارستان 
2-بررسی وضعیت مدیریت پسماندهای عفونی و لزوم انعقاد قرارداد با شرکتهای مجوز دار جهت حمل t بی خطر سازی و امحا پسماندها 
3-بررسی وضعیت واحدهای لندری ( رختشویخانه) و CSR و  اعلام تدابیر لازم و در دست اجرا جهت حل مشکلات بخشهای مذکور 
4- بررسی واحد آشپزخانه بیمارستان و ارائه نظرات و راهکارها جهت بهبود بیشتر امور جاری در آن واحد